• baner akt 1


Już niedługo zimowisko! Zachęcamy do zapoznania się z informatorem, a w razie pytań i wątpliwości zapraszamy na zebrania lub do kontaktu z komendantami. Karty obozowe pojawią się niebawem na stronie. Czuwaj!

Link do informatora: https://drive.google.com/file/d/1JkbpPpvW91vDH6hJyHASypnL897aEHmL/view?usp=sharing

Serdecznie zapraszamy wszystkich Piątaków, byłych i obecnych, a także ich rodziny i przyjaciół na integracyjną grę terenową!

Szczep 5 KDH "Wichry" zaprasza wszystkich chętnych - zuchy, harcerzy, rodziców, wychowanków i przyjaciół Piątki na mini grę terenową połączoną z piknikiem. 

Będziecie mieli możliwość zakosztowania życia harcerskiego w miejskiej dżungli, jeśli tylko wykażecie się sprytem i zaradnością. 

Wystarczy zgłosić się przez formularz, aby stanąć w szranki z innymi uczestnikami. Zgłoszenia zbieramy do 18 września.

W grze może wziąć udział każdy :)
Zachęcamy do tworzenia patroli mieszanych - harcerze z rodzicami, zuchy ze znajomymi, dzieci członków Kręgu Totemowego z wychowankami Piątki... możliwości jest wiele!

Do zobaczenia wkrótce!

Kiedy? 23.09 o godzinie 11:00
Gdzie? spotykamy się w Parku Jordana pod pomnikiem niedźwiedzia Wojtka

link do zgłoszenia: https://goo.gl/forms/QRhh1w93Pnu1SwRa2

Patrole powinny składać się z 2-5 osób, jeżeli nie masz patrolu, a chciałabyś/chciałbyś wziąc udział w grze wpisz w nazwie patrolu "singiel" a stworzymy dla Ciebie patrol.

Harcerze z obozu wracają na dworzec Krakow Główny około godziny 5:40. Magazyn rozapakowujacy sprzęt odbywa się od 8:00 pod internatem Technikum Łączności oraz o 10 w SP 50 na Katowickiej (drużyny zostaną odpowiednio podzielone). Zapraszamy rodziców i sympatyków do pomocy przy rozładowaniu sprzętu.

Ze względu na problemy transportowe (późniejszy przyjazd tira) magazyn będzie opóźniony - informacje dostaną harcerze w pociągu. Godziny 8 i 10 są nieaktualne.
Przyjazd obozu pozostaje bez zmian.

Prosimy gości, którzy odwiedzili nas na obozie o dokładne sprawdzenie się pod kątem kleszczy.

Lokalizacja obozu: https://goo.gl/maps/P9HAVT7VKTw

Od miejscowości Strzmiele do obozu prowadzą drogowskazy.

 

 

Szanowni Państwo,

meldujemy, że mimo ostatnich dwóch dni deszczu pogoda na obozie jest dotychczas dość udana - na pewno omijają nas wichury, burze i inne pogodowe kataklizmy - w naszym lesie jest spokojnie i bezpiecznie. W razie większego ryzyka będziemy ewakuować się do okolicznego kościoła.

Dodatkowo, pragniemy poinformować, że na zbliżającą się sobotę (weekend odwiedzin) nasza dzielna kadra przygotowuje dla Państwa występy harcerzy (obozowy mam talent) i w związku z tym, proosimy o nie zabieranie dzieci z obozu w sobotę w ciągu dnia. Zapraszamy do pomocy naszym harcerzom (a państwa dzieciom) w przygotowaniu przedstawień, a po południu do oglądania występów. Dzieci można zabierać z terenu w sobotę wieczorem na noc lub w niedzielę, ale na ten dzień też mamy plany - uroczysty apel z Kręgiem Totemowym - więc najlepiej spędzić cały weekend z nami na obozie.

W niedzielę msza święta będzie w obozie, o godzinie 20.

Przypominamy o zgłoszeniach osób przyjeżdzających w odwiedziny na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Adres obozu (do użytku w uzasadnionych przypadkach):

Obóz Szczepu 5 KDH 'Wichry' i 45 KDH 'Wagabundy' J. Głębokie
[imię i nazwisko dziecka + drużyna]
Ul. Pocztowa 12
73—150 Łobez

Szanowni Państwo,

w związku ze zbliżającym się obozem, w imieniu komendy zgrupowania przekazuję następujące informacje:

1. Pakowanie sprzętu odbędzie się 27.06 w środę od godziny 9:00 przy magazynie "Wichrów" - SP nr. 50 przy ulicy Katowickiej. Powinniśmy skończyć do godziny 16, ale koniec bardzo zależy od tego jak pójdzie nam praca. Prosimy harcerzy i harcerki o rezerwację całego dnia. Zapraszamy rodziców do pomocy w pakowaniu! Wagabundy mogą dostać oddzielne dyspozycje odnośnie pakowania sprzętu drużyn (u drużynowych: Sowizdrzały - Michalina Sieniawska, Trampy - Franciszek Stępniewski-Janowski).

2. Na obóz wyjeżdżamy 5 lipca z dworca Kraków Płaszów, zbiórka o 20:30. Powrót 2 sierpnia o godzinie 6 rano. Szczegóły odnośnie miejsca będą podane w późniejszym terminie.

3. Prosimy, aby harcerze i harcerki przyszli na pakowanie sprzętu ze spakowanymi dużymi plecakami obozowymi. W tym roku postanowiliśmy wypróbować nową formę transportu rzeczy na obóz - plecaki uczestników pojadą na obóz już 27 czerwca z grupą kwaterkową. Dzięki temu będziemy mogli pojechać pociągiem w bezpiecznych i wygodnych warunkach oraz ograniczymy bałagan podczas podróży i ryzyko zgubienia rzeczy w pociągu. Do pociągu 5 lipca bierzemy tylko małe plecaki z rzeczami na przebranie oraz prowiantem na drogę.

Wiemy, że tydzień przed obozem, bez rzeczy, nie będzie najwygodniejszy, prosimy więc o spakowanie plecaków w minimalistyczny sposób - zgodnie z listami ekwipunku od drużynowych. Prosimy o nie pakowanie rzeczy na zapas (w szczególności większej części ubrań) i o nie branie rzeczy niepotrzebnych na obozie. Zabranie tylko niezbędnych rzeczy pozwoli nam na poprawienie porządków na obozie i poprawi jakość naszej harcerskiej przygody. W trakcie obozu będzie czas na pranie rzeczy, więc nikomu nie braknie czystych ubrań, a mniej rzeczy w namiotach przyczyni się do wygody zastępów.

Aby usprawnić odbieranie plecaków po przyjeździe obozu prosimy o oznaczenie plecaków następującymi kolorami tasiemek:

Błyskawica (drużynowa Anna Byczek) - różowy

Sowizdrzały (drużynowa Michalina Sieniawska) - żółty

Arboretum (drużynowa Martyna Michalska) - zielony

Cyklon (drużynowy Piotr Radkiewicz) - biały

Trampy (drużynowy Franciszek Stępniewski-Janowski) - granatowy

Piorun (druzynowy Piotr Mróz) - czerwony

4. W imieniu Pani Ewy Rubachy, naszej obozowej opieki medycznej, prosimy o nie dawanie dzieciom niepotrzebnych leków na obóz. Zwykłe środki medyczne będą wydawane w razie potrzeby przez Panią Ewę. Jeśli ktoś posiada specjalne leki, które musi brać regularnie lub mieć ze sobą - prosimy aby wszystko było dobrze zapakowane, opisane imieniem i nazwiskiem dziecka oraz żeby leki zawierały dokładną instrukcję dawkowania - kiedy należy je podawać i jakie dawki. Tylko pełna wiedza na temat chorób i ich leczenia pozwoli nam na zapewnienie odpowiedniej opieki medycznej na obozie.

5. W odwiedziny na obóz zapraszamy wszystkich rodziców, Krąg Totemowy oraz przyjaciół i sympatyków środowiska w terminie 20 - 22 lipca. Koszt jednej doby 13 złotych za osobę. Prosimy o zgłoszenia na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. do 15 lipca, kto z Państwa planuje nas odwiedzić, ile posiłków i ile noclegów mamy przygotować.

6. Podczas obozu, w razie potrzeby skontaktowania się z dzieckiem, prosimy o dzwonienie do drużynowych na podane przez nich numery oraz w podanych godzinach (zwykle wczesne popołudnie podczas ciszy poobiedniej). W pilnych sprawach proszę dzwonić na mój numer: 667-58-22-31. W imieniu swoim i drużynowych z góry przepraszam za wszystkie nieodebrane telefony - będziemy w lesie bez stałego dostępu do prądu, co często bardzo utrudnia kontakt, ale nadaje jedyny w swoim rodzaju klimat harcerskiego obozu. Postaramy się jednak skrócić czas niedyspozycyjności do minimum.

7. Dziękuję bardzo wszystkim z Państwa, którzy terminowo oddawali dokumenty i wpłacali składki. Trzymanie się ustalonego porządku bardzo pomaga nam w przeprowadzeniu akcji - opanowanie całej dokumentacji obozowej jest trudnym zadaniem dla wolontariuszy, szczególnie kiedy musimy do samego końca sprawdzać czego brakuje. Jeśli ktoś z Państwa z czymś jeszcze zalega (nie oddał czegoś, na co termin już minął), prosimy o jak najszybsze uzupełnienie lub kontakt z nami.

pozostając z harcerskim pozdrowieniem,

Czuwaj!

phm. Wojciech Zakrzewski

Komendant obozu

Back to Top
Free and premium joomla templates.