Szanowni Państwo,

w związku ze zbliżającym się obozem, w imieniu komendy zgrupowania przekazuję następujące informacje:

1. Pakowanie sprzętu odbędzie się 27.06 w środę od godziny 9:00 przy magazynie "Wichrów" - SP nr. 50 przy ulicy Katowickiej. Powinniśmy skończyć do godziny 16, ale koniec bardzo zależy od tego jak pójdzie nam praca. Prosimy harcerzy i harcerki o rezerwację całego dnia. Zapraszamy rodziców do pomocy w pakowaniu! Wagabundy mogą dostać oddzielne dyspozycje odnośnie pakowania sprzętu drużyn (u drużynowych: Sowizdrzały - Michalina Sieniawska, Trampy - Franciszek Stępniewski-Janowski).

2. Na obóz wyjeżdżamy 5 lipca z dworca Kraków Płaszów, zbiórka o 20:30. Powrót 2 sierpnia o godzinie 6 rano. Szczegóły odnośnie miejsca będą podane w późniejszym terminie.

3. Prosimy, aby harcerze i harcerki przyszli na pakowanie sprzętu ze spakowanymi dużymi plecakami obozowymi. W tym roku postanowiliśmy wypróbować nową formę transportu rzeczy na obóz - plecaki uczestników pojadą na obóz już 27 czerwca z grupą kwaterkową. Dzięki temu będziemy mogli pojechać pociągiem w bezpiecznych i wygodnych warunkach oraz ograniczymy bałagan podczas podróży i ryzyko zgubienia rzeczy w pociągu. Do pociągu 5 lipca bierzemy tylko małe plecaki z rzeczami na przebranie oraz prowiantem na drogę.

Wiemy, że tydzień przed obozem, bez rzeczy, nie będzie najwygodniejszy, prosimy więc o spakowanie plecaków w minimalistyczny sposób - zgodnie z listami ekwipunku od drużynowych. Prosimy o nie pakowanie rzeczy na zapas (w szczególności większej części ubrań) i o nie branie rzeczy niepotrzebnych na obozie. Zabranie tylko niezbędnych rzeczy pozwoli nam na poprawienie porządków na obozie i poprawi jakość naszej harcerskiej przygody. W trakcie obozu będzie czas na pranie rzeczy, więc nikomu nie braknie czystych ubrań, a mniej rzeczy w namiotach przyczyni się do wygody zastępów.

Aby usprawnić odbieranie plecaków po przyjeździe obozu prosimy o oznaczenie plecaków następującymi kolorami tasiemek:

Błyskawica (drużynowa Anna Byczek) - różowy

Sowizdrzały (drużynowa Michalina Sieniawska) - żółty

Arboretum (drużynowa Martyna Michalska) - zielony

Cyklon (drużynowy Piotr Radkiewicz) - biały

Trampy (drużynowy Franciszek Stępniewski-Janowski) - granatowy

Piorun (druzynowy Piotr Mróz) - czerwony

4. W imieniu Pani Ewy Rubachy, naszej obozowej opieki medycznej, prosimy o nie dawanie dzieciom niepotrzebnych leków na obóz. Zwykłe środki medyczne będą wydawane w razie potrzeby przez Panią Ewę. Jeśli ktoś posiada specjalne leki, które musi brać regularnie lub mieć ze sobą - prosimy aby wszystko było dobrze zapakowane, opisane imieniem i nazwiskiem dziecka oraz żeby leki zawierały dokładną instrukcję dawkowania - kiedy należy je podawać i jakie dawki. Tylko pełna wiedza na temat chorób i ich leczenia pozwoli nam na zapewnienie odpowiedniej opieki medycznej na obozie.

5. W odwiedziny na obóz zapraszamy wszystkich rodziców, Krąg Totemowy oraz przyjaciół i sympatyków środowiska w terminie 20 - 22 lipca. Koszt jednej doby 13 złotych za osobę. Prosimy o zgłoszenia na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. do 15 lipca, kto z Państwa planuje nas odwiedzić, ile posiłków i ile noclegów mamy przygotować.

6. Podczas obozu, w razie potrzeby skontaktowania się z dzieckiem, prosimy o dzwonienie do drużynowych na podane przez nich numery oraz w podanych godzinach (zwykle wczesne popołudnie podczas ciszy poobiedniej). W pilnych sprawach proszę dzwonić na mój numer: 667-58-22-31. W imieniu swoim i drużynowych z góry przepraszam za wszystkie nieodebrane telefony - będziemy w lesie bez stałego dostępu do prądu, co często bardzo utrudnia kontakt, ale nadaje jedyny w swoim rodzaju klimat harcerskiego obozu. Postaramy się jednak skrócić czas niedyspozycyjności do minimum.

7. Dziękuję bardzo wszystkim z Państwa, którzy terminowo oddawali dokumenty i wpłacali składki. Trzymanie się ustalonego porządku bardzo pomaga nam w przeprowadzeniu akcji - opanowanie całej dokumentacji obozowej jest trudnym zadaniem dla wolontariuszy, szczególnie kiedy musimy do samego końca sprawdzać czego brakuje. Jeśli ktoś z Państwa z czymś jeszcze zalega (nie oddał czegoś, na co termin już minął), prosimy o jak najszybsze uzupełnienie lub kontakt z nami.

pozostając z harcerskim pozdrowieniem,

Czuwaj!

phm. Wojciech Zakrzewski

Komendant obozu

W związku z ostatnimi zmianami w prawie, władze harcerskie wymagają od nas zebranie od rodziców harcerzy uczestniczących w akcji letniej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Plik jest do pobrania po prawej stronie w zakładce "Akcja letnia '18". Do rodziców, którzy uzupełnili ankietę został wysłany w tej sprawie mail. Prosimy o przekazanie podpisanych dokumentów najpóźniej do magazynu pakowania sprzętu, który odbędzie się 27 czerwca.

Plik można pobrać pod adresem: https://goo.gl/w2MZ41

Druhny i Druhowie 

W dniu 28 maja 2018 roku odszedł na wieczną wartę druh Sebastian Lankosz – nasz harcerski Przyjaciel z drużyny 5 KDH  GROM.

Pogrzeb odbędzie się 5 czerwca / wtorek/ o godz. 14.00 na cmentarzu Salwatorskim.

Część Jego Pamięci !

Back to Top
Free and premium joomla templates.